Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 10:23:19 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00061 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Haljala alevik, Schönbergi tee 
8, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Haljala alevik, Schönbergi tee 8, 
Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Haljala alevik, Schönbergi tee 8 (Alajaama 
juhtimishoone, Haljala 110kV alajaam, Reovee kogumismahuti) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- juhtimishoone ja alajaama 
tuleohutus. Transpordiamet- juurdepääs avalikult kasutatavale teele, 
avalikult kasutatava tee kaitsevöönd. TTJA- kas on välistavaid asjaolusid 
ehitusloa väljastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27236655>  (menetlus nr: 
468381), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister